Saturday, April 16, 2011

AMIRUL MAZLAN :)

26 mac amirul pukul 22.17 mlm cari aku lhaa. HAHAHA suka suka suka hee minta num lhaa bagai kan. ye lhaa aku ngan dua ekor kembar aku masa tu memang lhaa dia berani kacau aku. dia kata dia suka rambut aku yang panjang. so what? suka hati aku lahaa nak rambut akat mana pun. grr member member aku yang lain ntah ke mana. aku tak cntct pun dorang satu hari ni. abang ada ckp psl mmber dia auwww :) nak kenal ngan dia bang (~!) hehe. abang nk bawa aku lepak bangsar. yes yes tapi bila ? ^_^

*texting with amirul mazlan.*


hye awk :)


kau apahal ?


rindu kat awak lah. :)


bongok rindu aku. -,-


haha. kat mane? makan dah?


rumah lhaa.sudah. (semak) -,- kau buat apa beb?


baru bgn tido 5 minit berlalu. ape plan hari ni?


patut lhaa bau macam haram kat sini. HAHA XD hmm hari ni rasa nya nak keluar. asal tanya?


yup blum mndi.sje je.bosan lah hari ni


ouh. (-,-) tiada kata (~!)


hang mane? panas ni. dapat lpk dgn u ok lah :)


malas aku lepak ngan kau. kau dah lhaa tak betul. sewel. -,-


mane ada aku tak betul.aku ok je. sampai hati u :(


HAHA merajuk?


merajuk lah


*okay kau pergi merajuk sampai lebam*