Friday, September 23, 2011

20 AUGUST 2011 MENJADI HARI TERINDAH ^_^

CAPIK NANO & AMIRUL IDZHAM

Hari ni aku keluar ngan AIN ngan adik sepupunya, NABILA. Ktorang pergi shopping dulu kat BB. Then, SI GADANG pun ada time tu tapi terserempak jelaa. Malas nak join ngan budak-2 tu. Errr –‘ then, ktorang patah balik ke KLCC sebab nak tgok wayang cerita SPY KIDS bhaha J dah habis tgok tu, AIN ngan NABILA balik dulu. Aku tunggu CAPIK NANO kat AVENUE K. punya lhaa lama haihhh --, tunggu punya tunggu,sampai juga dorang. CAPIK bawa geng-2 dia haiyaa memang aku tak bertegur lhaa ngan dorang tu. Segan sangat-2 HAHA puii J then, gy PADINI PV sebab nak jumpa adik angkat aku tu FIKRI AZAM >_< comel je ohh HAHA. Nak buka puasa tu, ktorang gy bazaar BB. Kat situ aku ngan capik je beli kebab ayam. Yang lain tu beli roti john – ktorang pergi kedai makan kat atas SUNGEI WANG tu. Tetiba masa tengah makan tu, air ALAN tumpah pula HAHA kasihan dia. Seluar dia habis basah depan belakang. Colour merah pula tu heheh yang dorang dah bantai tergelak. Bongok kann?? Apa punya kawan lhaa mcm tu haihh. Time ni lhaa aku baru bercakap ngan dorang. Hehe baru berani nak bersuara lhaa katakan J yang si MIRUL ni aku macam ada rasa something sikit kat dia ni tapi aku tak tahu apa benda. Haihhh malas lhaa nak fikir -.- balik tu pun dorang banyak bergurau ngan aku sumpah kelakar gila HAHA bengong -.-masa nak tggu CAPIK beli tiket tu,aku ngan MIRUL dah tggu kat tepi escalator tu. Pastu, dia suruh aku panggil IS ngan ALAN. Hmmm sebab aku dah hilang malu,aku panggil jelaa dorang “HEY GENG-2 MEHH LHAA SINI HAHA. Yang si IS ngan ALAN dah bantai tergelak. Bila aku tgok MIRUL pula lagi lhaa dia tu gelak-2 non-stop haihh apa lhaa. dah masuk tren aku dah penat. Bila dapat tempat duduk terus tidur HIHI yang dorang semua dah cakap bagai-2. Ahhh lantak korang lhaa, aku malas nak layan lawak bangang korang sekarang. Penat zzzzzzzzzzz -.-