Friday, September 23, 2011

BERAYA DI RUMAH UNCLE HATTAN


Hari ni pergi beraya kat rumah UNCLE HATTAN. Kenal kan HATTAN yang penyanyi tu?? Hehehe actually dia sepupu ayah aku. Sepupu dekat pula tu haihhh dunia-2 J pergi beraya sana bawa SI ARISSA SYIFA ni. Tahu jelaa kan kalau dah bawa budak kecik mcm mana. Mana nak duduk diam. Asyik merayap je. Penat betul nak jaga dia ni -.-’ yang anak sulung MAK LIN ni lelaki tau. Budak form 4. Dulu aku datang dia kecik lagi. Tapi sekarang dah handsome kau ! HAHA tapi pendek pula. Sama tinggi ngan aku HEHE geng-2 tu lhaa baru kata sepupu HIHI. Malam tu pula tidur kat KAMPUNG TENGAH. Masa tgh tidur tu, pintu macam ada orang ketuk. Yang aku ni tengok lhaa sape tapi takda orang pun kat luar. Bila tengok langsir hah ! ambik kau. Dah terbang-2. Sumpah bapak seram. Nak je aku lari masuk bilik tidur ngan ibu ayah. Tapi kaki aku ni pula tanak jalan haihhh. Kat bumbung dah bunyi orang jalan-2 kat atas tu fuhh ! memang aku tarik selimut baca doa bagai terus tidur -,- esok tu aku tanya dorang then dorang pun cakap dorang dengar juga alahai aku ingat aku sorang je rasa benda tu. Apasal lhaa mereka ni tak buka lmpu terus mlm tu. Yang ayah aku ni pagi-2 dah selamat kan kereta dia dulu. Sebab tempat dia parking tu tak selamat. Then, bumbung kat bilik arwah PAK LANG ni terbuka. Yang PAK DAK pergi betul kan. Lepas tu dia cakap, dia nampak benda masa nak betulkan tu. OMAK AIII meremang bulu roma aku. Sumpah seram ! tanak lhaa tidur kampung lagi. Aku lebih rela tidur PILAH rumah MAK NGAH tu L