Friday, September 23, 2011

OPEN HOUSE RUMAH CAPIK NANO

Hari ni open house rumah CAPIK NANO pula. Aku datang pukul 4 sebab hujan. CAPIK NANO datang ambil aku kat rumah naik kereta. ALAN pun ada juga haihhh budak kecik ni HAHA. Sampai sana,kat pondok tu ramai gila budak-2 lepak. Termasuk lhaa BEBEK. Dia panggil aku tapi aku malas nak pergi kat dia. Sebab NAZIRUL pun ada juga. Segan lhaa aku. Masuk je rumah CAPIK,MAT BLACK ada. Dia sorang je. Tak lama lepas tu LISA pula datang sorang and time ni lhaa dia tanya aku yang aku coup ngan sape. Hmmm dia memang dapat agak sape orang yang aku coup tu. Lantak lhaa malas nak fikir bukan-2. Turun dari rumah CAPIK ,aku suruh CAPIK hantar LISA ngan SHADA dulu. Biar AWIN yang ikut CAPIK. Yang aku ngan AIN tinggal kat pondok blok C tu jap sebab MIRUL nak jumpa aku, yang LISA dah buat muka haihhh bukan tanak ajak kau tapi aku dah janji ngan AIN nak pergi bertiga je ngan AWIN. Sampai MIRUL pun aku tak bagi ikut tahu. Sorry babe :’( yang AIN pula cakap MIRUL gelak sopan sebab tutup mulut HAHAH kelakar betul statement kau AIN. Geli aku dengar HAHA. MIRUL tak bagi aku pergi tapi aku kena pergi sebab aku dah janji ngan AIN. Dah lama ktorang tak berdating ohh. So,BEBEK kena paham okay. Dia dah mencarut bagai-2 hah! Lantak pi lhaa. Malas nak layan. Then ,ktorang pergi WANGSA WALK pergi makan tako tao dulu HEHEH murah ohh. 5 biji RM4. Berbaloi. Yang AIN order nasi paprik. Bapak lhaa tak sedap langsung. Balik dari situ, MIRUL ambil aku. Lepak kat tempat biasa. Tetiba pula ajak pergi kaoroke malam-2 ni. Dah lhaa bincang last-2 minit. Haihh tunggu punya tunggu hah ambik kau ! hujan selebat-2 nya. Hehe memang tak pergi lhaa ceritanya. Last-2 makan kat kedai depan rumah nenek awin tu. Yang NAPI and the geng ada juga. Usha je ktorang haihhh suka hati korang lhaa. Tapi malam ni ktorang lepak memang sunyi gila sebab IS dah takda. Dia dah pergi PLKN. Kat KUCHING pula tu. Hmmm bulan 11 lhaa baru jumpa dia balik. Rindu pula kat abang tu HAHA.