Friday, September 23, 2011

SHOPPING BERSAMA KAWAN-2 IBU haihhh -.-‘

Hari ni pergi AMPANGAN ngan cik Ida sekeluarga and cik Bibah sekeluarga. Kalau aku jalan biasa lhaa kan mesti aku yang jalan dulu malas nak tunggu-2 heheh. Yang ex-coup aku ni ada tapi aku buat bodoh je ngan dia. Huh malas lhaa nak tegur dia. What for kan?? Lagi pun aku dah ada AMIRUL. Cukup lhaa satu. Nak banyak-2 nak buat apa kan hehe. Then balik dari tempat tu ex aku ni text. Dia cakap aku sombong. Dia senyum bukan aku nak balas haihhh -,- benda mcm ni pun nak jadi isu juga ke?? Hak aku lhaa nak senyum ke tanak. Kalau aku dah tak suka tu sampai bila-2 pun aku tak suka lhaa. Jangan nak paksa-2 pula. Haduiii bencinya dapat kenal orang noisy mcm ni ----’