Friday, September 23, 2011

SHOPPING TOGETHER-2 heee

Balik dari sch tu,aku terus siap sebab AWIN ngan AIN dah tunggu aku. Yang AIN nak gerak sekali tapi dia tak turun KLCC dia pergi kedai mak dia. Sampai je sana,jumpa LISA SHADA ngan YANA. Then, ktorang berpecah balik sebab aku nak cari baju kat TS. Dah habis shopping baru gy kat dorang balik. Ktorang buka kat restaurant depan KFC tu. Makan nasi ayam HAHA sedap sangat-2. Then berpecah lagi sebab nak pergi kat CAPIK NANO and the geng pula. Tapi ktorang tak follow pun dorang sebab nak teman AWIN cari kasut dia pula. Ketemu lagi kat dalam BB balik HAHA tu pun ktorang main nyorok-2 hehe kesian MIRUL kena cari ktorang. Muka habis bengang dah tu HAHA sorry babe J yang dia ni kata nak jalan berdua je ngan aku tapi apa pun tadak. Aku pun biar jela. Lastly, dia juga tarik aku gy tempat lain HAHA tahu pun kau. SYADAN dah fikir lain. Huh ada aku kisah?? Hee. Then, ktorang gy PV sebab teman dia cari barang kat tempat kerja MOLEK dulu. Mula-2 aku tanak masuk kedai tu tapi ada pula orang main-2 mata ngan aku terus aku masuk je kedai tu. Terus cari dia yang tengah mencuba kasut macam YANA tu HAHA. Dia pun pelik kenapa aku masuk then aku tolong dia pilih kasut. Suka bukan main haihhh over tau HAHA. Actually dia nak belanja aku baju tapi aku tanak. Btw bukan tanak tapi aku memang jenis yang tak pandai nak meminta. So aku rasa better tayah kot. Kalau dia nak bagi, aku terima je. Kalau tak,aku tak kisah pun. Dah hbis tu aku tggu CAPIK ngan lain-2 datang PV. Then baru gerak ke tren. Dah smpai tren,tren pula penuh so ktorang pun naik tren ke KAMPUNG BARU. Yang IS ngan ALAN dah naik tren lain terus ke TM hehe. Sumpah buat kerja sia-2 je time tu. Nak tanak ktorang kena naik lhaa juga tren penuh mcm sardin tu. Orang ramai kan so paham-2 jelaa kena berpaut antara satu sama lain. Aku ngan AWIN dah bantai gelak-2 heheh. Kelakar gila sial ! balik tu dia hantar aku naik motor hmmmm motor pun motor lhaa.