Friday, September 23, 2011

TAK JANGKA BENDA NI AKAN BERLAKU :)

Hari selasa baru aku gy sch. Bila time rehat tu, CAPIK NANO cari aku. Then dia cakap pasal MIRUL. Aku dah jemm. Apahal pula ni. Nak num aku pula?? Nak kawan tak semestinya kena contact selalu kan?? Tak perlu bagi num fon pun boleh kan?? Hmmm ,tapi CAPIK cakap CAPIK pun tak tahu kenapa MIRUL minta num aku. Okay FINE ! aku bagi sebab aku nak tahu apa yang dia nak dari aku. Hmmm petang tu,aku gy pasar ngan AWIN. Tetiba AWIN bagitahu aku yang tu haa adik MIRUL haihhh apa-2 jelaa AWIN. Masa kat depan 7e tu, aku nampak pula CAPIK ngan IS cakap ngan MIRUL. Aku dah hah??? GOSH ! HAHA bongok. Malam tu pula tetiba dia text aku. Masa first time dia text, aku tak tahu pun sapa dia. Then, aku cakap “aku kenal kau ke?’’ then dia cakap “dulu tak kenal tapi sekarang dah kenal” HAHA aku baca ayat tu aku dah dapat agak dah HEHE ayat tak boleh bla ohh. Then,dia dah banyak bagi HINT kat aku tapi aku je malas nak paham HAHA masih terlalu awal lhaa babe. Relax dulu okay J jangan marah yaaa HIHI